Hogy az eredmény üzlet, ne tanulság legyen

A kiállításon való részvétel a külpiaci eszköztárban már egyfajta automatizmus: valami, amit muszáj, mindenki csinálja, de senki sem emlékszik már, hogy miért.

Mikor merte utoljára kiszámolni, hogy a kiállításokra költött milliók mikor térülnek meg?

Pedig, bár kétségtelenül idő- és költségigényes, a kiállításokon való megjelenés az egyik legfontosabb, és sok ágazatban kihagyhatatlan piacépítési eszköz.

A kiállítások teremtik meg az egyetlen olyan marketing és értékesítési felületet, ahol a vevő és eladó szemtől-szemben találkozik egy olyan esemény keretén belül, ami kifejezetten az eladásra lett kialakítva. A résztvevők időt és pénzt fektetnek abba, hogy látogatóként vagy kiállítóként részt vegyenek ezeken az eseményeken. Ezért a kiállításon való megjelenésre úgy kell tekinteni, hogy nem standhelyet vásárolunk, hanem eladási lehetőséget!

  • A kiállítások lehetővé teszik, hogy ugyanazon a helyen bemutatásra kerüljön a legelkötelezettebb érdeklődők számára a termék, szolgáltatás, a legfontosabb kérdésekre válasz szülessen, eltűnjenek a kételyek és a cég (a márka) jó benyomást keltsen.
  • Egy jó megjelenés az érdeklődők mind az 5 érzékszervére egyszerre képes hatni!
  • A legváltozatosabb marketing célok kiszolgálására alkalmas: márkaépítés, piackutatás, versenytársak, iparági trendek megismerése, új termék bevezetése, kapcsolatépítés meglévő ügyfelekkel/partnerekkel, piac edukációja, új vevők, ügyfelek partnerek keresése

A külföldi piacépítés sikerességének instant megoldását kínálhatják a kiállítások. Annak érdekében, hogy maximalizáljuk a megjelenés hatékonyságát, tudatosan meg kell tervezni a részvétel minden elemét. Mindig tudni kell, hogy miért akarunk részt venni egy rendezvényen, mik a céljaink, hiszen ezek segítségével fogjuk tudni majd összehasonlítani az elképzeléseket és az eredményeket.

A jó célok meghatározása és a célpiac igényeinek megfelelő kommunikáció, terv kialakítása szükséges része annak, hogy valóban nyomot hagyjunk a potenciális partnerekben, ügyfelekben, és elvessük a magját egy jövőbeni üzlet lehetőségének.

Miben tudjuk projektjét támogatni?
  • Nincs még tapasztalata, de szeretné, hogy a cég első kiállítása sikeres legyen?
  • Régóta jár kiállításra, de úgy érzi, hogy a siker leginkább a szerencsének és nem a tudatos tervezésnek köszönhető?
  • Szeretné, hogy minden kollégája pontosan tudja, hogy milyen eszközök és technikák mentén tud a leghatékonyabb módon egy kiállításon értékesíteni?

Az M27 ABSOLVO az ÖN kiállításokon való sikeres megjelenését, egyedi módszertana segítségével több ponton is támogatja:

  • Felkészülés a kiállításon való megjelenésre – tervezés/adminisztráció – a teljes projekt mentén
  • Kivitelezés koordinálása
  • Pre-kiálllítás / Post-kiállítás promóció, follow-up, értékesítés támogatás

Rólunk mondták:

“Köszönöm szépen a rendezvényre szóló meghívást, örülök, hogy ott lehettem! A kiállítási blokk szerintem nagyon összefogott, alapos, ugyanakkor részletes volt, kitűnő segítség egy kevésbé gyakorlott kiállítást, vásárt meglátogatók vagy az azokon kiállítók számára!”
Ráthy István cégvezető, Kromberg Kft.
“A szakkiállításon való megjelenésről szóló tréningüket rendkívül színvonalasnak és igazán hasznos és gyakorlati ötletekkel gazdagítottnak tartom.”
Sereg Péter