A cégek 36%-a elbukik…

… mert olyan terméket akarnak piacra vinni, amire senkinek nincs szüksége!
Cégek ezrei visznek piacra úgy terméket, hogy nem mérték fel az igényeket, nem validálták az üzleti modellt, az értékajánlatot, így a stratégiájuk is gyenge lábakon áll.

  • Kíváncsi arra, hogy az Ön által kiválasztott partner vagy értékesítési csatorna valóban működőképes-e?
  • Terméke annyira innovatív, egyedi, hogy nem állnak rendelkezésre olyan információk, melyek alapján a várható fogadtatását mérni lehetne?
  • Speciális üzleti területen, vagy egy speciális üzleti megoldással kíván külpiacra lépni?

Ilyen esetekben, amikor statisztikailag számszerűsíthető piaci, partneri információk nem állnak rendelkezésre, vagy csak korlátozottan használhatók, kreatív technikákhoz szükséges folyamodni.

A termék-tesztelés során az Ön célcsoportjába tartozó Ügyfeleken, partnereken mérjük le az Ön termékének várható sikerét, amely már megbízható információkat nyújt a stratégia alátámasztására, validálására és a későbbi partner- és ügyfélkeresés megalapozására.

Ez olyan, mint a háborúban, egy kis felfedezést végzünk, mielőtt megindítjuk a támadást!

Mikor érdemes tesztelni?

Egyszerű a válasz: mindig! A legfontosabb ugyanis a leendő Ügyfelek reakciója. Különösen a külpiacra lépés során, mielőtt időt és pénzt fektetünk a piacra lépésbe , vagy kidolgozzuk a stratégiát, érdemes a kiválasztott célpiacokon megkérdezni őket, vagy a potenciális értékesítő partnereket, hogy mit gondolnak erről az újszerű megoldásról.

Az M27 ABSOLVO helyi kollégái, szakértői ráadásul név nélkül is tudják tesztelni a terméket, vagyis ha esetleg nem a várt reakciót kapjuk, a márka vagy a cégnév nem szenved kárt.

Miért az M27 ABSOLVO a megfelelő partner?
  • Ön első kézből jut visszajelzéshez a terméke várható fogadtatásáról
  • Még a tényleges partnerkeresés előtt juttatjuk olyan információkhoz, mely alapján az értékesítési stratégia finomra hangolható, módosítható
  • A termék-tesztelés révén pontos információkhoz juttatjuk, mely partneri célcsoportok „mire rezegnek”, milyen marketing üzenetekkel érdemes őket megcélozni

Ha magabiztosan akar belekezdeni a nemzetközi terjeszkedésbe, kezdje teszteléssel az új piacra lépést!