Mi levadásszuk Önnek a legjobbakat!

Amikor kiválasztottuk és megismertük a célpiacunkat, meghatároztuk az üzeneteinket, azonosítottuk termékünk, szolgáltatásunk előnyeit, indulhat a megvalósítás, az üzletkötés.
Ha esetleg ezeket még nem tette meg, semmi gond, kattintson IDE és készítse el velünk külpiacra lépési stratégiáját!

Természetesen sok Ügyfelünk érkezik hozzánk azzal, hogy ezt a házi feladatot már elvégezte, és végre szeretne üzleteket kötni a külpiacokon. De valami még hiányzik, pedig a külkereskedő kollégák lelkiismeretesen végzik a dolgukat: nem jók a listák, amikből dolgoznak, sokszor nem lehet tudni, ki van egy-egy cég mögött, mi motiválja a disztribútort, vagy nem csak azért akarnak-e Önnel szerződést kötni, hogy távol tartsák a piactól? Ha pedig már üzletkötés előtt állnak: érdemes-e kizárólagosságot adni? Honnan tudom, hogy jó lesz az a partner? Mennyiért adjam a terméket, nem túl drága, vagy ami még rosszabb, nem adom túl alacsony áron?

Milyen lépéseken keresztül juthatunk el a tényleges üzletkötésig?

Ha külpiacra lépési stratégiánkban a közvetlen eladás mellett döntöttünk, akkor az Ügyfél profilt, ha közvetett piacra lépésben gondolkodunk, akkor pedig partner profilt kell készíteni. Miért fontos ez? Mert ha nem jól határoztuk meg a külpiaci partnereink profilját, akkor az egész üzletszerzést homokra építettük!

Ki lehet az Ön partnere? Aki tud és akar is közös üzletbe kezdeni Önnel.

Ez a partner a termék vagy szolgáltatás jellegétől függően lehet disztribútor, értékesítési partner, szakmai partner vagy akár sima ügynök is. Annak érdekében, hogy jó üzletet köthessen, fontos ismerni a partner céljait, lehetőségeit, ügyfélkörét, illetve motiválhatóságát: nem biztos, hogy egy kezdő disztribútorra szeretné bízni termékének bevezetését, ugyanakkor ő biztosan motiváltabb lett, mint az a viszonteladó, aki 100 cég termékét képviseli már a piacon!

Ha jó a profil, az már fél siker. A teljes sikerhez azonban az kell, hogy helyi piacismerettel, szakértői szemmel áttekintsük a listán szereplő cégeket, egyesével elemezzük a honlapot, Ügyfeleket és minden olyan fellelhető információt, amely segít eldönteni, hogy ő lesz-e az, akit keresünk!

Az M27 ABSOLVO nemzetközi, hely- és piacismerettel rendelkező iparági szakértői állítják össze a megfelelő listát és ellenőrzik, hogy a listán szereplő cégek valóban rendelkeznek azokkal a jellemzőkkel, melyek az Ön cége számára a legnagyobb potenciált hordozzák. Valljuk, egy norvég jobban ismeri a norvég viszonyokat, mint egy friss diplomás budapesti elemző, így a siker esélyének maximálásához miért is ne a norvég mondja meg, hogy tényleg azokat a cégeket kell-e megkeresni?

Nincs más hátra, mint felkeresni tehát a legjobbakat! De mi van, ha nem tetszik neki, amit küldünk? Mi van, ha nem válaszol a kiküldött e-mailre? Hogyan érjük el, hogy a döntéshozó kezébe jusson az anyag? Kivel kell egyeztetni, ha szakmai kérdés merült fel? Ki fogja beszélni a helyi nyelvet?

Bízza ránk, rengetegszer csináltuk már! Tekintse meg ide vonatkozó referenciáinkat.

„Azt az élet, azt a vágást, amit az M27-től kaptunk, hogy van befejezése a projektnek, ezt nem találtuk meg másoknál”
Kürti László nemzetközi üzletfejlesztési menedzser, Kürt Zrt.

Nem általános cégbemutatót és leírást küldünk arról, hogy mikor született az alapító és hogy néz ki a gyártelep, hanem a helyi igényeikre összeállított, jól kidolgozott értékajánlatot, melyet Önnel és a célpiacokon lévő helyi kollégánkkal, partnerrel is egyeztetünk. A kapcsolatfelvételt akkor értékeljük eredményesnek, ha releváns döntéshozó ismerte meg az ajánlatot, kifejezte egyértelműen az érdeklődését egy lehetséges együttműködés iránt és nyitott arra, hogy következő lépésben akár egy közvetlen beszélgetés vagy személyes találkozó során egyeztesse a részleteket Önnel vagy munkatársával.

Termékét, vagy szolgáltatását úgy képviseljük az egész projekt alatt, mintha sajátunk lenne, nem nyugszunk addig, amíg jó üzletfelet nem hozunk Önnek!
A mi munkánk eredménye konkrét, megvalósítható stratégiára épített hús-vér üzleti partnerekkel, kék tollal aláírt szerződésekben mérhető.

Miben tudjuk projektjét támogatni?
  • Profil alapján, előre szűrt potenciális Partnerek/Ügyfelek listájának összeállítása, helyi iparági szakértő partner segítségével
  • Kapcsolatfelvétel a célország nyelvén, helyi partner segítségével
  • Üzletszerzés, partneri kapcsolatok kialakítása, személyes tárgyalások leszervezése
„Elvárásunk volt, hogy ne csak piacelemzést kapjunk, hanem hozzanak viszonteladókat, partnereket. Svédországban levadászták a legjobb cégeket számunkra”
Kürti László nemzetközi üzletfejlesztési menedzser, Kürt Zrt.